cartofi cu afumatura la cuptor

Desi colegutii mei dragi mi-au atras atentia asupra calitatii fotografiilor, inca nu am rezolvat problema: n-avea dom'le camera baterie! :P

Ingredientele: 3-4 cartofi mici
1 ardei gras
200 g de ciolan de porc afumat
1 ceapa
1 morcov
patrunjel, marar
2-3 catei de usturoi
ulei
sos de soia
piper/boia iute

Ceapa am taiat-o marunt si am pus-o la calit intr-un strop de ulei  si dupa aproximativ un minut am adaugat si cartofii pe care in prealabil i-am curatat, spalat si taiat. 

Peste ceapa si cartofi am pus aproximativ 1 lingura de sos de soia si am amestecat totul la foc mic timp de 2-3 minute, astfel incat sosul de soia sa unga bine cartofii.

Ciolanul l-am taiat cubulete maricele si l-am pus impreuna cu ardeiul taiat felii mari si morcovul peste cartofi, apoi am amestecat totul cu un praf de boia si piper.

In timp ce cuptorul se incingea, am transferat tot amestecul intr-un vas de Jena, i-am pus capacul si l-am introdus in cuptor aproximativ 30 de minute.

 Dupa ce l-am scos, am presarat patrunjelul, mararul si usturoiul tocat marunt si rezultatul e mai jos :)




0 comentarii:

Un produs Blogger.