Tiramisu

Ingrediente: 5 oua,
 piscoturi,
 2 plicuri de frisca,
 500 gr de smantana,
 cacao,
 cafea,
 7 linguri de zahar,
 1 pliculet de gelatina.

Am separat galbenusurile de albusuri , albusul l-am batut spuma dupa care am adaugat praful de frisca si am amestecat circa 2-3 minute.


Galbenusurile le-am amestecat cu zaharul pana ce acesta s-a topit, apoi am adaugat smantana si am amestecat totul bine, apoi am pus continutul peste frisca si am turnat gelatina topita.
Dupa ce au fost amestecate, am bagat crema la frigider 20 de minute sa se inchege.


Piscoturile, circa 3 pachete, le-am trecut prin cafea 
(NU LE UMEZITI PREA TARE)


Le-am asezat frumos in tava am adaugat crema si apoi inca un rand de piscoturi si crema :)

Am presarat cacao


Si am bagat prajitura la frigider unde trebuie sa stea cateva ore inainte de a fi servita .

0 comentarii:

Un produs Blogger.